Podrška
Obuka, podrška i implementacijaDefinisanje pojmova
Obuka
Obuka podrazumijeva početnu edukaciju za korištenje definisanih funkcionalnosti aplikacije. Svaki novi korisnik aplikacije dužan je da primi osnovne informacije o radu, načine registracije, osnovne postavke i minimalne tehničke uslove za ispravan rad aplikacije. Obuka se može izvoditi na lokaciji korisnika (fizički) i/ili putem remote control aplikacija (daljinska podrška) Obuka pružena daljinskom podrškom može potpuno zamjeniti klasični oblik obuke korisnika 1/1 Kod Daljinske obuke korisnik može zatražiti snimak pružene obuke koji korisniku ostaje u trajnom vlasništvu sa pravom daljeg korištenja a bez mogućnosti daljeg kopiranja i distribucije.
Podrška
Podrška korisnicima podrazumjeva asistenciju korisniku pri postavljanju parametara rada aplikacije, unosa, izmjene ili brisanja podataka iz aplikacije i kreiranje izvještaja.
Razlikujemo Besplatnu i Naplativu podršku.
Besplatna podrška ogleda se kroz:
- PISANA UPUTSTVA u okviru aplikacije
- VIDEO UPUTSTVA u okviru aplikacije
- KORISNIČKO UPUTSTVO (skripta) Zbirka korisničkih uputstava-PDF format
U pripremi je i korisnički forum za međusobnu pomoć i razmjenu korisničkih znanja.
Naplativa podrška podrazumijeva
- Podrška na osnovu kreiranja zahtjeva/tiketa kroz Billans aplikaciju
- Telefonska podrška
Ovaj vid podrške odnosi se na rješavanje hitnih, operativnih problema prijavljenih od strane korisnika, a koji onemogučuju dalji rad u aplikaciji. U slučaju potrebe, telefonska podrška može se odnositi na pregled/korekciju postavki aplikacije, unos ili izmjenu parametara rada i druge probleme iste ili slične tematike. Telefonska podrška može trajati do 30 min maksimalno
- Podrška putem remote control aplikacija
Optimalan vid podrške za dopunu obuke korisnika, postavljanje shema knjiženja, postavki ispisa, sistema obavještenja idr funkcionalnosti koje će korisnik putem ovog vida podrške upoznati i usvojiti te dalje samostalno koristiti. Ovaj vid podrške zahtjeva raniju rezervaciju termina.
- Podrška na licu mjesta
Odnosi se na podršku na lokaciji korisnika, najčešće povezana sa postavkama korisničke elektronske opreme, povezivanje fiskalnih uređaja te implementacije kompleksnih rješenja za pojedine djelatnosti (maloprodaja/franšize; proizvodne djelatnosti isl.) Za ovaj vid podrške potrebna je ranija rezervacija termina. Ovaj vid podrške može podrazumjevati uvećanje cijene podrške (putni troškovi)
Konsultacije i sistemske integracije personalizirana dopunska rješenja
Billans svojim korisnicima nudi usluge savjetovanja kod izbora poslovnog modela prilagođenog specifičnim zahtjevima korisnika. Pomažemo Vam kod postavki parametara za optimalni rad aplikacije, izrade analiza i generisanje posebnih vrsta izvještaja. Stojimo Vam na raspolaganju za zahtjeve izrade i implementacije dodatnih programskih rješenja kao i Integracija dodatnih rješenja u okvir Billans aplikacije.
Cjenovnik usluga
Osnovna obuka | RDS | 55KM + PDV |
Telefonska podrška | RDS | 55KM + PDV |
Radni sat implementatora | RDS | 55KM + PDV |
Radni sat konsultanta | RDS | 60KM + PDV |
Radni sat razvojnog tima | RDS | 110KM + PDV |
Dostupnost usluga
Radno vrijeme korisničkog Helpdesk-a je svaki radni dan od 08:30 do 16;0. Zvanični cjenovnik usluga odnosi se na podršku u okviru definisanog radnog vremena. Svaka podrška mimo radnog vremena podliježe uvećanju cijene za 50% za podršku u periodu od 16:00 do 22:00 h i uvećanje od 100% cijene podrške za period od 22:00 do 08:00